2015年10月5日 星期一

Halloween 好去處~~~~Halloween Zombie Strike 喪屍潛逃工廈 (⊜‿⊜✴)

Halloween Zombie Strike 潛逃喪屍工廈


今次會玩既係Halloween Zombie Strike 潛逃喪屍工廈,故名思義,今次的任務就是潛逃出有喪屍既工廈啦(⊜‿⊜✴)

這讓成日在工廈的我心有D驚驚⊙▃⊙

呢個場地要搭 lift 去10樓,再行上11樓看到架

佢地佔地六千尺,都好大下架



哩個就係一陣的地要入去既地方啦

0(`・ω・´)=〇






入口的位置,會比我地基本的配置

就是眼鏡啦(́⊙◞౪◟⊙‵)

(借用了靚仔哥哥張相)

頭上既燈可是違禁品哦<---大家要乖乖唔好學呀(́^◞౪◟<‵)

順帶一提,靚仔哥哥隔離就是計時器,任務成唔成功就靠佢啦(唔好整壞佢呀)

帶好眼鏡之後,就是聽任務既時間啦( ఠൠఠ )ノ

會有靚靚姐姐親自講解呀( ΄◞ิ .̫.̫ ◟ิ‵)y



除左聽任務,都要記得聽槍的講解呀



因為一入去我對眼就冇離開過D槍(⊜‿⊜✴)

到真係要開槍果時搞左好耐先開到-->笑(థฺˇ౪ˇథ)



攞齊野就影返張相出發啦

冇計,太黑,要自己打燈

攝影C哥哥不給力呀,至少唔好影我自己打燈啦흫_흫



呢個就是我地要打個把啦,要打3野先算有效,

每人得10粒子彈架咋,好考團隊合作架


PS: 我地有強烈打喪屍既欲望(o ̄∇ ̄)=◯)`ν゜)・;`
不過記住,D喪屍係唔打得架 ╮(╯_╰)╭



入面既環境有D亂,在冇燈既情況下,大家要小心一D呀

我地在有燈既情況下,都行錯左幾次呀乁( ◔ ౪◔)「



睇下我地D腳印,就知有幾亂啦乁( ◔ ౪◔)「



哩個喪屍哥哥好神出鬼未架~~~

成日突擊我地ヽ(́◕◞౪◟◕‵)ノ

不過

行左兩次~~我地估到佢路線啦(́>◞౪◟<‵)ノシ





喪屍妹妹都盡力圍我地架(́。◞౪◟。‵)







道具都有架,要搵目標都唔係甘易



呢D就是目標啦



其間都有唔小把要打,唔好睇佢咁大個好易打,哩個是有燈既效果

冇燈

係咁架(́۞◞౪◟۞‵)



睇下您見唔見到佢



唔好學我懶叻咁行到咁前打,我係打中呀,我後面D人中哂反彈既子彈Σ(゚д゚lll)

所以要保持一定距離(這個之前靚靚姐姐冇提過安全距離

如果您同佢有血海深仇就另計啦(V)(́◉◞౪◟◉‵)(V)



搞左一大輪

終於行到終點,以為玩完啦,點知。。。

原本未搵齊野。。。。(;´༎ຶД༎ຶ`)

鴨力山大呀

至於有冇完成任務




























YEAH!!!YEAH!!!YEAH!!!!


最後一定要同化靚靚既喪屍大人合照啦(✪ω✪)

小建議
人數一次不要太多,會容易走散
小情侶玩都幾好,拖到好實就得啦
別人開槍既時候要保持安全距離
會玩到有D熱同緊張,心跳加快,有需要自備散熱工具,或者濕毛巾

另外~~~

提提您


即場ADD 返FB 同 IG 就可以有布章啦




歡迎聯絡:(化妝服務、化妝班、攝影、產品、活動、試用)



沒有留言:

張貼留言