2015年11月11日 星期三

❤ 柔滑BB肌體驗日 ❤ Event X trial 《 Itrial x Barrier Repair 柔滑BB肌工作坊》❤❤

❤ 柔滑BB肌體驗日 ❤ Event X trial 《 Itrial x Barrier Repair 柔滑BB肌工作坊》❤❤

今日有幸參加左 《Barrier Repair 柔滑BB肌工作坊》
試用 Barrier Repair Facial Mask ~~Super Moist (●*>凵<p喜q)*゜・。+゜
工作坊位於灣仔,非常近地鐵站,不過由於我的路痴症發作,行左40分鐘先搵到 (`‐●_‐´怒)ムッ


不過,見到咁多 Barrier Repair Facial Mask,行得幾辛苦都值啦v(@∀@)v





打卡先\(^ ^)/


仲有靚靚小食


坐好之後,檯面放了不少用品


等待中。。。。。


開始的時候,我地先黎個實驗, 以比較不同精華的滲透能力


我地在沙上做個小洞,把檯面的A,B精華滴在不同的沙中


等待中。。。。。
有結果啦


A已經滲透入沙中了\(@_+) 


B就非常強勢,郁都無郁過(゚Д゚≡゚Д゚)


究竟 Barrier Repair 的精華是A定係B呢?


我的答案是-----
梗係選擇A啦(v^ー°)


我答中左啦啦。。。。O(≧∇≦)O 

玩完遊戲,就科普一些小知識




科普完到我地自己試用啦~~


敷mask之前,要落妝呀
我而家落妝啦


要落到好乾淨呀,如果唔係,D塵同D化妝品會且堵塞毛孔,阻礙吸收架啦


Barrier Repair Facial Mask 見到個BB都想同佢一樣有咁靚既肌膚ヾ(*ΦωΦ)ノ


Barrier Repair Facial Mask 有滿滿的27ML美容液,可以充分滲透肌膚,多到吸都吸唔哂呀

唔洗驚浪費架,佢可以敷埋頸,又或者同BB Cream一齊用


質地厚實柔軟,美容液充足


可以完全緊貼面部


連我咁細塊面都緊貼無難道


眼部的設計


可以完全覆蓋,靜心休息
也可以緊貼眼底,加強眼部修護

一舉兩得(v^ー°) 


 Barrier Repair 柔滑BB肌工作坊當日,成百人一齊敷mask都係第一次,一齊敷mask都真是好happy


享受中。。。。。。


敷完mask,即刻嘆返杯花茶

爽YYヽ(*´∀`)ノ


即場化妝師教返大家化返個靚妝妝出街


現場重布化妝品比我地即場試用,化返個靚妝


歡迎聯絡:(化妝服務、化妝班、攝影、產品、活動、試用)




 Queenie Ma Makeup

 Bridal Makeup artist Queenie

Email ♥ jo3to@yahoo.com.hk

Instagram ♥ MUA_QUEENIEMA




沒有留言:

張貼留言