2013年7月10日 星期三

工作: CPTTM Macao Fashion Show 2013 at HK Fashion Week


工作: CPTTM Macao Fashion Show 2013 at HK Fashion Week by MOD


地點: 灣仔會展
一入門口就有著得好夢幻的姐姐同大家影相,歡迎大家


內裡的擺設都是好可愛夢幻和好有創意的~~個人喜歡啦


今次都有好努力工作呀,今次的衫有我喜歡東方風格、灰白簡約風,同我最最最鍾意的華麗婚紗和晚禮服(大愛)
很感謝今次的設計師和models帶比我地的視覺盛宴^^
值得一提是,今次和model合作得超開心,還教我英文哩^^
(雖然今次個個都話我too short...不過我一向都是小人國的女皇,因為我最高^w^)

今次的妝容著重一條銀色眼線,有機會和大家介紹下占個make up for ever的眼線,不錯呀

沒有留言:

張貼留言